PORIN SEUDUN VIHREÄT RY

Porin seudun vihreät ry edistää toiminnallaan vihreitä arvoja Porin seutukunnan alueella: yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, tasa-arvoa, suvaitsevaisuutta, luonnon- ja ympäristönsuojelua sekä kestävää kehitystä. Yhdistyksen toiminta-alue kattaa Porin, Ulvilan, Nakkilan, Harjavallan, Merikarvian ja Pomarkun.

Jäsenyys ja liittyminen

Vihreiden jäsenyys on kannanotto maailman menoon. Liittymällä jäseneksi tuet vihreiden työtä ja vihreiden päämäärien saavuttamista alueellasi.

Lisää tietoa Porin seudun Vihreiden, Satakunnan Vihreiden ja Vihreän liiton toiminnasta löydät myös Satakunnan Vihreiden kotisivuilta.

Voit liittyä jäseneksi helposti tästä. Jäsenmaksu maksetaan yhdistykselle vuosittain. Kaksi peräkkäistä jäsenmaksun laiminlyöntiä tulkitaan eroksi yhdityksestä.

Ota yhteyttä ja kysy lisää – vastaamme sinulle pikimmiten.