Uusi valtuusto aloitti 12.6.2017

Pormestariksi valittiin odotetusti aiemmpien neuvottelujen jälkeen Marko Jarva (KOK).

TERVETULOA PIRKKALAN VIHREIDEN KIITOSKAHVEILLE
perjantaina 16.6. klo 16-18 Suupantorin eteen! Tavattavissa uusia valtuutettuja ja muita aktiiveja.

Tervetuloa Pirkkalan Vihreiden sivuille!

Vihreiden toiminta Pirkkalassa on aloitettu jo vuonna 1984, josta lähtien myös valtuustossa on ollut vihreä ryhmä. Aktiivinen yhdistyksemme toimii avarakatseisesti, empaattisesti ja päätösten vaikutuksia arvioiden kaikkien pirkkalalaisten hyvinvoinnin edistämiseksi. Vihreissä kaikki mielipiteet ovat sallittuja ja toisten kunnioitus on itsestäänselvyys. Kokoonnumme kuukausittain keskustelemaan menneistä ja tulevista päätöksistä ja muodostamme näkemyksiä ja suunnitelmia tavoitteiden edistämiseksi. Kokouksemme ovat kaikille avoimia ja kuuntelemme mielellämme kuntalaisten mielipiteitä.

Vihreiden perusajatus on turvata ympäristön, ihmisten ja politiikan tulevaisuus.

Kaikki Vihreiden toiminta perustuu yhteisiin vihreisiin arvoihin, joita ovat vapaus, vastuu ja välittäminen.

Vihreiden teemat ovat monialaisia ja ajankohtaisia. Niitä yhdistävät tasa-arvoisuus, demokraattisuus ja avoimuus: kaikille on taattava yhtäläinen oikeus koulutukseen, palveluihin ja hyvinvointiin.

Olet sydämellisesti tervetullut mukaan joukkoomme missä vaiheessa tahansa joko vihreänä aktiivina tai vaikkapa kannustusjäsenenä! Parhaat päätökset syntyvät yhteistyöllä ja erilaisia ihmisiä kuunnellen.