Viimeiset menneet Tapahtumat

Minun vihreä kirkkoni – vaalikoulutus ja kampanjan avaus

Old Tea Shop Vilhonkatu 4, Helsinki

Seurakuntavaalikampanjan avaus ja samalla kampanjakoulutus vihreille ja vihreämielisille ehdokkaille. Ehdokaslistat on jätetty ja vaalikoneeseen pitäisi vastata. Mitä muuta kannattaa muistaa ennen seurakuntavaaleja? Mukana Katri Korolainen, Suvi-Maria Roine ja Jukka Väisänen. Paikka: Old Tea Shop, Vilhonkatu 4, Helsinki

ArVin Synagogavierailu

Helsingin synagoga Malminkatu 26, Helsinki

Armon Vihreiden vierailu Helsingin juutalaisen seurakuntakeskuksen yhteydessä olevaan synagogaan rabbi Simon Livsonin johdolla. Turvallisuusnäkökulman vuoksi ennakkoilmoittautuminen vierailulle vaaditaan 22.5 mennessä: dolf.assmann@gmail.com Ota mukaan henkilötodistus. Isoja laukkuja ei mielellään sisälle rakennukseen. Vierailun jälkeen pidetään kaikille avoin Armon Vihreiden hallituksen kokous. Kokouspaikka varmistuu myöhemmin. Tervetuloa! Kuva sisältä

Puolueristeily 31.10.-1.11.2015

Sokos Hotel Vantaa Hertaksentie 2, Vantaa

Armon Vihreät jälleen mukana Vihreiden puolueristeilyllä! Tule sinäkin! Luvassa on jälleen yksi tiukka päivä punnittua ja hieman kevyempää puhetta politiikasta sekä yksi hullu yö juhlimista hyvässä vihreässä seurassa. Linkki tapahtumaan