Anna-Kaisa Tupala

FM, väitöskirjatutkija

Hei! Olen aika vast’ikään eli reilu vuosi sitten muuramelaistunut metsäpolkujen rakastaja, joka kaipasi kaupungin sykkeestä rauhallisempiin maisemiin. Työkseni tutkin kansalaistason ekologista kompensaatiota ja suomalaisten luontosuhdetta.

Olen pyöräilyn edistämisen vankkumaton puolestapuhuja, vaalisloganini voisikin olla ”Kestävä liikkuminen – elämän ja kuoleman kysymys”.

Yhteiskunnalliset asiat kiinnostavat minua ja koen että niihin vaikuttaminen on helpompaa järjestelmä sisältä käsin kuin sen ulkopuolelta. Suhtaudun poliittisiin asioihin asiapohjalta ihan jo tutkijatyöni kautta, uskon laajapohjaisen ymmärryksen voimaan.
Vapaa-ajalla liikun mielelläni ulkona ja harrastan musiikkia sekä itse soittaen että ajoittain kapellimestarin korokkeelta käsin. Laaja kulttuurin mahdollistaminen lisää monella tavoin ihmisten hyvinvointia ja pidän kulttuurin tukemista tärkeänä osana hyvinvoivaa kuntaa. Ympäristöystävällisyys on minulle elämäntapa, lisäksi pidän arvossa yhteisöllisyyttä ja yhdenvertaisuutta.

Tee sähköpostitilaus blogiin

Kirjoita sähköpostiosoite, johon haluat ilmoitukset uusista artikkeleista.