Onko yhteiskunnassa tilaa pehmeille arvoille?

Poliittinen retoriikka kovenee ja Suomen säästökuuri leikkaa erityisesti pienituloisilta. Pystyykö Suomi huolehtimaan heikoimmistaan? Onko yhteiskunnassa enää tilaa pehmeille arvoille? Onko tulevaisuus täynnä välttämättömyyspäätöksiä vai onko meille mahdollisuutta viedä yhteiskuntaa parempaan suuntaan? Miten käy kansalaisyhteiskunnan, onko uskonnollisilla yhteisöillä roolia jatkossa? Tule kuulemaan keskustelua köyhyydestä, luomakunnan varjelusta ja koventuneesta yhteiskunnallisesta puheesta Tampereelle Kirkon juhlien yhteyteen!

Armon vihreät järjestää keskustelutilaisuuden Tampereella 18.5. klo 16.30-17.30 Pala cafessa (Itäinenkatu 9, 33210 Tampere) Finlaysonissa. Keskustelemassa ovat Tampereen vihreän valtuustoryhmän puheenjohtaja Vilma Järvisalo, kirkkoherra Kari Kanala ja tangoprinssi, toimittaja ja pappi Niilo Rantala. Keskustelua vetää Armon vihreiden puheenjohtaja Katri Korolainen.

Tapahtuma on maksuton. Kannustamme nauttimaan Pala cafén herkullisia tuotteita. Kahvilaan on esteetön sisäänpääsy. Lämpimästi tervetuloa!