Petra Varjus ja Kikka Laitinen eduskuntavaaliehdokkaiksi

Hämeen Vihreiden piirihallitus on kokouksessaan 20.12.2022 nimennyt kaksi uutta eduskuntavaaliehdokasta. He ovat Petra Varjus Janakkalasta ja Kirsi-Marja ”Kikka” Laitinen Lahdesta.

Kirsi-Marja “Kikka” Laitinen on lahtelainen rokkari, luovien alojen ammattilainen, kulttuurivaikuttaja ja lauluntekijä. Hän on koulutukseltaan humanististen tieteiden kandidaatti ja diplomikielenkääntäjä Tampereen yliopistosta.

Petra Varjus on Suomen Nuorisovaltuustojen Liiton (NuVa ry) liittohallituksen jäsen. Hän on myös toiminut Janakkalan nuorisovaltuustossa kolmen vuoden ajan.

Vihreiden eduskuntavaalihdokkaiksi on jo aiemmin nimetty ääniteknikko Teppo Halonen Lahdesta, asumisen ohjaaja Satu Heinonen Hämeenlinnasta, puuseppä Kuura Helanen Janakkalasta, insinööri (AMK) Minerva Kastehelmi Lahdesta, ympäristöpolitiikan opiskelija Maija Kranni Forssasta, kunta- ja alueasioiden suunnittelija Aleksi Mäntylä Lahdesta, etsivä nuorisotyöntekijä Teemu Laine Hollolasta ja kansanedustaja Mirka Soinikoski Hämeenlinnasta.

Posted

in