Kevätkokous ja työpaja puolueen strategiasta 6.4.2024

22.3.2024

Tervetuloa Vihdin Vihreiden kevätkokoukseen ja heti sen jälkeen työpajaan puolueen tekeillä olevasta strategiasta

Sääntömääräisen kevätkokouksen listalla ovat ensisijaisesti vuoden 2023 toiminnan raportointi – mitä tehtiin ja mihin rahat käytettiin – ja sääntöjen päivittäminen niin, että niissä mainitaan aluevaalit ja mahdollisuus etäkokouksiin.

Kokous pidetään napakkana, sillä ennemminkin haluaisimme kutsua jäsenet työpajaan puolueen tekeillä olevasta strategiasta. Strategia on ennen kaikkea puoleen järjestöjohtamisen työkalu. Jo tehdyn työn perusteella on tunnistettu joukko alustavia strategisia kärkiä, mutta niiden hiomiseen ja tärkeimpien osa-alueiden tunnistamiseen tarvitaan Vihreiden yhdistysten osaamista, näkemystä ja toimintaa: Mikä tuntuu tärkeältä, mikä vähemmän olennaiselta ? Mikä puhuttelee yhdistyksenne väkeä? Mikä on teidän mielestänne vihreän liikkeen tulevaisuuden suunta?

Työpajaa meille tulee vetämään yksi strategia-työryhmän jäsen, Uudenmaan Vihreiden puheenjohtaja Santeri Leinonen. Työpaja kestää noin tunnin, ja sen jälkeen voi vielä jäädä rupattelemaan muista tärkeistä asioista, kuten EU-vaaleista, tulevista kuntavaaleista, mitä Vihdin Vihreät tänä vuonna tekee ja mihin sinä voisit tulla mukaan.

Työpajaosuus alkaa noin klo 14.15  – siis kokouksen jälkeen! Olet lämpimästi tervetullut ihan vain jompaan kumpaan.

Sääntömääräisen kevätkokousen kutsu ja esityslista

Aika: Lauantaina 6.4.2023 klo 13.00-14.00

Paikka: Nummelan kirjasto, monitoimitila, Pisteenkaari 9, 03100 Nummela

Kutsutut: Yhdistyksen jäsenet

1. Kokouksen avaaminen
  2. Kokouksen laillisuuden ja päätösvaltaisuuden toteaminen
  3. Kokouksen järjestäytyminen
  4. Esityslistan hyväksyminen
  5. Esitellään vuoden 2023  tilinpäätös, toimintakertomus ja tilintarkastuskertomus
  6. Tilinpäätöksen vahvistaminen sekä vastuuvapauden myöntäminen hallitukselle ja muille tilivelvollisille
  7. Toiminnantarkastajan valinta vuodelle 2024
  8. Yhdistyksen äänivaltaisen edustajan valitseminen puoluekokoukseen Espooseen 28.‒29.9.2024.
  9. Yhdistyksen sääntöjen muuttaminen
  10. Muut asiat
  11. Kokouksen päättäminen

Kutsu ja esityslista liitteineen on lähetetty jäsenille myös sähköpostitse 22.3.2024.

Arkisto